ponedjeljak, 30. siječnja 2017.

My First Post



Želim prvo da kažem nekoliko stvari o sebi.

Ja sam Nedžmina.
Dolazim iz Bosne i Hercegovine.Imam 17 godina i treći sam razred srednje tehničke škole.
Oduvijek sam željela nešto početi na internetu slično ovome ili YouTube kanalu,ali hiljadu me nekih stvari sprječavalo u tome.


Ali nakon što sam vidjela da je moja školska prijateljica počela baviti se ovim,odlučila sam i ja pokušati dobivši inspiraciju od nje. 

Oduvijek sam voljela šminku i kao mala potajno sam uzimala maminu šminku iz torbe i eksperimentisala.
Gledajući neke strane YouTubere i njihove tutoriale naučila sam mnoge stvari što se tiče šminke.




Ovo su neki od njih  

 

Patric Star
NikkieTutorials
MelisaBella

Ima ih još mnogo ali to su mi jedni od omiljenih. :)

Sada ću vam pokazati neke moje radove.Ima još mnogo stvari na kojima trebam da radim,ali ima vremena.

Ovdje sam koristila uglavnom essence proizvode :)
Moje mišljenje je da šminka ne mora biti pretjerano skupa kako bi se izgledalo lijepo.
Ovdje se također radi o essence proizvodima. Ja sam zadovoljna :)

To je to za prvi post.
Hvala na pažnji.
Much love.





2 komentara: